Startseite -Events -Unternehmens Nachrichten -Kinghelm ist dem Lieferkettensystem der China National Heavy Duty Truck Group beigetreten und hat eng mit Lichuang Mall zusammengearbeitet

Erscheinungsdatum: 2021Quelle des Autors: KinghelmAufrufe: 882

Shenzhen Königshelm Electronics Co., Ltd. is a competitive enterprise in Beidou industry, a national high-tech and dual software certification enterprise , and has obtained the ISO9000 quality management certification (No.:04617Q13625ROS) and the qualification of Shenzhen military enterprise for record.  With the researching and developing of "Königshelm" series Beidou satellite positioning and navigation hardware products and intelligent Internet of Things platform (www.bds666.com), Königshelm becomes a leading enterprise in the development of hardware and software in Beidou industry.

There is good news recently. Shenzhen Königshelm Electronics Co., Ltd. has become a qualified secondary supplier of China National Heavy Duty Truck Group, and has entered the supply chain system of China National Heavy Duty Truck Group with extremely high threshold after several years' efforts.  "Königshelm" brand Beidou /GPS module, Beidou /GPS antenna, connecting/patch cord, board end, etc. have been applied to the products of heavy duty truck in large quantities. This heavy-duty vehicle runs around the world under the navigation of Beidou products, and the Königshelm has contributed to China's Beidou products going out of China to serve the world!

图片 1.png

2.png

Königshelm Beidou /GPS dual-mode module KH - 1612 - UB8X:

Funktion: Satellitensignale lokalisieren und empfangen und anschließend in Positionsinformationen umwandeln, die von Ihrem Endgerät erkannt werden können.

Merkmale: Geringe Größe, hohe Genauigkeit, gleichzeitige Unterstützung für BD2 B1 und GPS L1, parallele Dual-32-Kanäle; Standardmäßige nmea0183-Datenausgabe mit einer Datenaktualisierungsrate von 1 Hz.

Anwendungsbereich: Weit verbreitet in den Bereichen Schifffahrt, Straßenverkehr, Fahrzeugüberwachung, Fahrzeugnavigation, Hand- und Objektverfolgung und anderen Bereichen.

3.png

Beidou /GPS-Modul KH-1612-UB8X Pin-Diagramm

Königshelm Beidou /GPS antenna KHA-208

Funktion: Die Empfangsantenne dient dem Empfang und der Weiterleitung von Navigationssignalen, der Umwandlung drahtloser Navigationssignale in elektrische Signale und deren Übertragung an das Endgerät.

Eigenschaften: Es ist praktisch und klein, leicht zu tragen und die Unterseite der Antenne ist mit einer Magnetscheibe oder einem 3M-Klebeband befestigt, das klein, leicht, einfach zu installieren, wirtschaftlich und praktisch ist. Das hochstabile Phasenzentrum ermöglicht eine flexible Antenneninstallation und -platzierung.

Anwendungsbereich: alle Arten von Navigation, Positionierung und Geschwindigkeitsmessung.

4.png

5.png

Die Zeichnungsnummer des Schwerlastwagens: WG9918788074/1, Etiketten-ID-Nummer: 37.1.00042)

Königshelm RF connector KH-B80

Leistung: Übertragung von Hochfrequenzsignalen (RF), Bereitstellung von Abschirmungsschutz und Verhinderung elektromagnetischer Störungen.

Merkmale: Es kann ein breites Frequenzband übertragen, bietet einen hohen Schutz gegen externe Störungen, einen geringen Antenneneffekt, einen geringen Strahlungsverlust, einen einfachen Aufbau, eine bequeme Installation, Wirtschaftlichkeit und Praktikabilität.

Anwendungsbereich: Kommunikationssicherheitsfahrzeug.

6.png

Die "Königshelm" brand modular antenna products of Königshelm Company also include: G-mouse Internet of Things integrated module, ceramic antenna, glue stick antenna, shark fin antenna (4-in-1), etc., are widely used in security monitoring, "Two-passenger  vehicles and one  kind of vehicle for transporting dangerous products ”(refer to chartered vehicles engaged in tourism, three types of buses on the working line, and road-specific vehicles for transporting dangerous chemicals, fireworks and explosives for civil use.) vehicles and operating platforms, car networking T-BOX,OBD and other products. Combined with www.bds666.com Mit der Smart Platform bieten sie ihren Kunden effiziente und durchdachte Dienstleistungen.

77.png

After the launch of "Königshelm" series Beidou modular antenna products of Shenzhen Königshelm Electronics Co., Ltd. in Lichuang Mall, the customer response is quite good, and the sales are moving steadily. In Shenzhen Lichuang Mall (www.szlcsc.com), it can be said that Königshelm can communicate face-to-face with millions of registered engineers, and provide fast and direct services through Lichuang platform. Song Shiqiang, General Manager of Königshelm, said that Lichuang is a very good platform and channel for our factory to promote new brands and new products. From the perspective of R&D purchasing engineers, you can learn new information from Lichuang Mall, see new products and learn new knowledge, and can also buy all the required goods in one stop. It can basically be delivered within 4 hours in one day, and the experience effect is pretty good. This is the value created by Lichuang Mall for peers, and it is also the reason for its rapid development in the past two years!

8.png

Mr. Song Shiqiang, General Manager of Shenzhen Königshelm Electronics Co., Ltd., and Ms. Zhang Ying, Deputy General Manager of Lichuang Mall

I hope that the cooperation between Königshelm and Lichuang Mall (www.szlcsc.com) will be deeper and deeper, and the development will be better and better!